Analyse: De nye medievaner og generationskløften

Generationskløften mellem unge og voksnes medievaner er bredere, end vi tror, skriver Thomas Bækdal, der peger på tre tendenser i udviklingen, der særligt udfordrer medierne.
Foto: Ritzau Scanpix/Kasper Palsnov
Foto: Ritzau Scanpix/Kasper Palsnov
AF THOMAS BÆKDAL, MEDIESTRATEGISK KONSULENT, INDEHAVER AF BAEKDAL.COM

ANALYSE | En af de helt store trends, eller rettere tre store trends, som vi ser i dag, handler om, hvordan vores forbrug af medier forandrer sig.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu