Viaplay forventer løft i seningen i juleugen

Tocifrede procentuelle stigninger i tidsforbruget oplevede Viaplay i julen 2017. Tjenesten øjner nyt løft igen i år.
Flemming Fjeldgaard, head of Viaplay i Danmark. | Foto: PR/Nordic Entertainment Group
Flemming Fjeldgaard, head of Viaplay i Danmark. | Foto: PR/Nordic Entertainment Group

Julen er over os. Mange familier er samlet - og har måske oven i købet fri. Det kan mærkes hos streamingforbruget hos Viaplay, som Nordic Entertainment Group står bag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu