Metronome-ejer pønser på indtog på det danske fiktionsmarked
Topchefen for Endemol Shine Nordics, der ejer Metronome, øjner en entre på det danske marked for dramaproduktioner. Hun hæfter sig desuden ved, hvor langt fremme i bussen de nordiske markeder har placeret sig digitalt set.
![Karin Stjärne, adm. direktør, Endemol Shine Nordics. | Foto: PR/Endemol Shine Nordics](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10949923.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Karin%2520Stj%25C3%25A4rne.jpg)
"Familien fra Bryggen", "Masterchef" og "Luksusfælden" er blandt de programmer, som produktionsselskabet Metronome i årevis har stået bag. Men hvis det står til selskabets ejer, Endemol Shine, så skal det danske produktionsselskab udvide paletten og også kaste sig over dramaproduktion.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Medie: Feltet af bejlere til Metronome-ejer snævres ind
For abonnenter
Metronome tabte halvdelen af sit overskud i 2017
For abonnenter