Annoncør: Addressable tv er en kalkuleret risiko

Dokumentationen ved addressable tv lader noget tilbage at ønske, mener Københavns Lufthavne, som ikke desto mindre har taget det relativt nye annonceformat til sig.
Foto: Ritzau Scanpix/Mads Claus Rasmussen
Foto: Ritzau Scanpix/Mads Claus Rasmussen
PIA OSBÆCK, FREELANCEJOURNALIST

Det ret nye produkt, addressable tv, er blevet taget vel imod af mediebureauerne. Både GroupM, OMD og IUM fortalte forleden til MediaWatch, at mange af bureauernes annoncører bruger de målrettede tv-reklamer som et supplement til flow-tv.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu