Annoncør: Addressable tv er en kalkuleret risiko
Dokumentationen ved addressable tv lader noget tilbage at ønske, mener Københavns Lufthavne, som ikke desto mindre har taget det relativt nye annonceformat til sig.
![Foto: Ritzau Scanpix/Mads Claus Rasmussen](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10944257.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20180129-171644-L-1669x1000we.jpg)
PIA OSBÆCK, FREELANCEJOURNALIST
Det ret nye produkt, addressable tv, er blevet taget vel imod af mediebureauerne. Både GroupM, OMD og IUM fortalte forleden til MediaWatch, at mange af bureauernes annoncører bruger de målrettede tv-reklamer som et supplement til flow-tv.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2-chef tager faldende reklameomsætning med ro
For abonnenter