TV 2 vil skrue op for anbefalinger på Play: "Der kan vi klart blive bedre"
Efter fokus på at få teknikken til at spille er næste skridt for TV 2's streamingtjeneste at sætte indholdet bedre i spil over for seerne. Her står TV 2-tilbuddet ifølge adm. direktør "ikke dér, hvor det skal stå."
![Merete Eldrup, adm. direktør, TV 2. | Foto: Ritzau Scanpix/Thomas Lekfeldt](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10690419.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20170914-150921-3-1667x1000we.jpg)
I ugen hvor TV 2 har lagt ungdommen bag sig og fejret 30 års fødselsdag, tager tv-koncernen samtidig næste skidt ud på det digitale tv-marked, hvor selskabet i bagagen har mere beskedne 14 års erfaring.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2 inviterer distributører med i ny streamingoffensiv
For abonnenter
Kravet mod TV 2 vokser i statsstøttesag
For abonnenter