Roskilde Festival dropper østrigsk partner på tv-produktion - stiller sig selv bag kameraet

Efter Red Bulls mediegren de seneste par år har stået for tv-produktionen og -distributionen af indhold og koncertoptagelser fra Nordens største musikfestival, står Roskilde Festivals eget produktionsapparat bag i år. Båndene er dog ikke helt kappet til Red Bull TV.
Campingområdet på Roskilde Festival åbnede lørdag d. 30. juni 2018. Festivalen lukker ned igen søndag d. 8. juli. | Foto: Ritzau Scanpix/Olafur Steinar Gestsson
Campingområdet på Roskilde Festival åbnede lørdag d. 30. juni 2018. Festivalen lukker ned igen søndag d. 8. juli. | Foto: Ritzau Scanpix/Olafur Steinar Gestsson

Det østrigske selskab bag energidrikken Red Bull skal ikke som de seneste to år producere og distribuere tv-indholdet for Roskilde Festival. Det oplyser festivalen til MediaWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu