Bonnier taber stort på betalings-tv - nye trecifrede milliontab i C More

Den svenskejede betalingskanal fortsætter med at bløde, selvom produktet er populært hos samarbejdspartneren TV 2 i Norge. Siden købet i 2008 er tabet på over 1,5 mia. kr.
Foto: Peter Jönsson/Bonnier
Foto: Peter Jönsson/Bonnier
KNUT KRISTIAN HAUGER, KAMPANJE

Tirsdag var det svenske Bonniers tur til at lægge tal frem for sidste år, og her kom det frem, at hovedpinen, som hedder C More, ikke er gået over. Betalingskanalen C More, som Bonnier og den tidligere TV4-ledelse købte i 2008 for over 2,3 mia. kr., har været et tab af dimensioner.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu