TV 2 vil skrue op for målrettet annoncering - bureauer vil se flere tal
Annoncører kan i løbet af 2018 målrette annoncer på TV 2 Play mere snævert. Bureauer anerkender ideen, men er "lunken ved volumen", lyder det fra IUM.
![Foto: PR/TV 2](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article9861781.ece/ALTERNATES/schema-16_9/hvod_reklamebillede_02%2520(00000002).png)
Flow-seningen falder, og en del af det tabte vil TV 2 hente digitalt med en øget indsats inden for såkaldt addressable tv.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Bureauer ser god fidus i nye Play-pakker
For abonnenter
TV 2 Play med reklamer skal nå femcifret antal kunder
For abonnenter
TV 2 vil hente nye kunder med Play med reklamer
For abonnenter