TV 2 vil skrue op for målrettet annoncering - bureauer vil se flere tal

Annoncører kan i løbet af 2018 målrette annoncer på TV 2 Play mere snævert. Bureauer anerkender ideen, men er "lunken ved volumen", lyder det fra IUM.
Foto: PR/TV 2
Foto: PR/TV 2

Flow-seningen falder, og en del af det tabte vil TV 2 hente digitalt med en øget indsats inden for såkaldt addressable tv.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu