DR-direktør: Der er ”væsensforskel” på DR’s udfordringer på radio og tv

Selvom statsradiofonien stadig står som den ”største producent” af dansksproget lydindhold, skal der ifølge direktør konstant udvikles og investeres i nye funktioner for at bevare positionen.
Foto: Uffe Weng/DR
Foto: Uffe Weng/DR

DR’s strategiske omstilling gælder fra kælder til loft i public service-virksomheden, hvor alle medarbejdere skal tænke i en digital kontekst med udgangspunkt i de tre ben: DRTV, DR Lyd og dr.dk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu