DR-direktør: Der er ”væsensforskel” på DR’s udfordringer på radio og tv
Selvom statsradiofonien stadig står som den ”største producent” af dansksproget lydindhold, skal der ifølge direktør konstant udvikles og investeres i nye funktioner for at bevare positionen.
![Foto: Uffe Weng/DR](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14487990.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7n56tl3vmur18d7qtjyy.jpg)
DR’s strategiske omstilling gælder fra kælder til loft i public service-virksomheden, hvor alle medarbejdere skal tænke i en digital kontekst med udgangspunkt i de tre ben: DRTV, DR Lyd og dr.dk.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.