"Grundlæggende vil man godt have mange flere lyttere, man ville være en doven slambert, hvis man ikke havde den ambition"
Radio- og lydmarkedet har været under kraftig forandring med stigende konkurrence de seneste år, og det kan ikke undgå at påvirke lyttertallene, siger adm. direktør Anne-Marie Dohm efter kritik fra Radio- og tv-nævnet.
![Anne-Marie Dohm, direktør for Radio4. | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13673305.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20191003-102434-6-1920x1079we%2520(1).jpg)
Antallet af ugentlige lyttere på Radio4 gik samlet set den forkerte vej i 2021, mens tallet i begyndelsen af 2022 ser ud til at vende i mere positiv retning.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.