"Grundlæggende vil man godt have mange flere lyttere, man ville være en doven slambert, hvis man ikke havde den ambition"

Radio- og lydmarkedet har været under kraftig forandring med stigende konkurrence de seneste år, og det kan ikke undgå at påvirke lyttertallene, siger adm. direktør Anne-Marie Dohm efter kritik fra Radio- og tv-nævnet.
Anne-Marie Dohm, direktør for Radio4. | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix
Anne-Marie Dohm, direktør for Radio4. | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix

Antallet af ugentlige lyttere på Radio4 gik samlet set den forkerte vej i 2021, mens tallet i begyndelsen af 2022 ser ud til at vende i mere positiv retning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu