Berlingske Media skal holde balancen i 24syv-strategi særligt ét sted
Det vil ikke være første gang, en sendetilladelse får ny ejer og nyt navn, hvis Radio Loud bliver til 24syv. Ifølge fagfolk vil det umiddelbart også være inden for skiven. Men der er også en grænse, påpeger de.
![Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13393553.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20201005-140149-5-1920x1079we%2520(2).jpg)
Radio- og tv-nævnet skal igen bruge jura- og hjernekraft på Radio Loud, efter Berlingske Media har købt 90 pct. af aktierne i selskabet bag og vil omdøbe Radio Loud til "24syv".
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.