Bauer Media er skeptisk over for Schibsteds podcast-strategi
Mens Bauer Medias nordiske chef mener, det er for tidligt at lægge podcasts bag betalingsmur i Norge, mener Schibsted, der har rekrutteret en række populære norske podcasts, at tiden er moden til brugerbetaling.
![Foto: Lærke Posselt/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13130413.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20120629-232005-pf-1920x1081we.jpg)
To store aktører på det norske medie- og podcastmarked, Schibsted og Bauer Media, ser vidt forskelligt på det norske podcastmarked og den strategiske tilgang til det voksende forbrug. Det skriver Kampanje.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.