Podcastselskab søsætter nyt værktøj til abonnementsbaserede udgivelser
Indhold og fordele, som er forbeholdt betalende lyttere, er i centrum for et nyt værktøj, som svenske Acast lancerer.
![Foto: PR/Acast](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12872197.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7f4z8b0oyddsuyk7us.jpg)
Acast, der beskæftiger sig med podcast og har hjemme i Sverige, lancerer et nyt værktøj, der har som formål at gøre det nemmere for podcastproducenter at stille indhold til rådighed for betalende lyttere på tværs af platforme. Det oplyser Acast i en meddelelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
The Economist lancerer daglig nyhedspodcast
For abonnenter