Radio4 oplever podcastvækst og retter fokus mod tilgængelighed og markedsføring
Organisk vækst i antallet af podcast-downloads tilfredsstiller Radio4-direktør, som nu vil gøre det nemmere at tilgå det podcast-indhold, der ligger på de forskellige platforme - og så skal der måske kastes penge efter markedsføring.
![Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12742945.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7edsqkj6yqeukn5eoqr.jpg)
Det er vigtigt for Radio4 at komme med på podcast-bølgen, og derfor er adm. direktør og ansv. chefredaktør Anne-Marie Dohm godt tilfreds med, at radiostationen fra første til andet halvår i 2020 oplevede en stigning på godt 48 pct. i antallet af downloads.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.