Hurtige besparelser sendte Radio ABC godt gennem første corona-nedlukning
Radio ABC fik skåret hurtigt ned, da coronapandemien umuliggjorde events og lammede annoncører, lyder det fra adm. direktør, som samtidig siger, at "radio er lidt mere agilt" end eksempelvis ugeaviser. Derfor blev regnskabsåret 2019/2020 en positiv oplevelse for radioselskabet.
![Ole Søndergaard, adm. direktør, Radio ABC. | Foto: Lars Pejstrup](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12711899.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7e80sawpfbq10w7c4d92.jpg)
Hurtige omkostningsnedskæringer i kølvandet på coronapandemiens indtog i Danmark og et stabilt nationalt reklamesalg har sørget for, at selskabet Radio ABC, som driver lokalradio i Østjylland, for nylig præsenterede et regnskab, der viste voksende bruttofortjeneste og et resultat efter skat på godt 2,3 mio. kr.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Nye investeringer trak radioselskabs overskud ned
For abonnenter