Bauer Medias programmatiske salg er i fremgang – men halter stadig efter målsætning
Siden 2019 har radiokoncernen bag bl.a. Nova forsøgt at sparke gang i det programmatiske annoncesalg. Det går fremad, men endnu er ambitionen ikke nået, oplyser kommerciel digital chef, der dog skruer op for forvetningerne. Coronakrise og teknisk knas er en del af baggrunden.
![Foto: PR/Bauer Media Group](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12594506.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7dfa55v1yhk14q70re5g.jpg)
Det var med en ambition om, at programmatisk annoncesalg skulle vokse, at Bauer Media, landets største kommercielle radioselskab, i begyndelsen af 2019 satte en ny programmatisk platform i søen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.