TV 2 Sport har lagt flere nichepodcast i graven og skåret ind til kernen
TV 2 Sport har neddroslet fokus på podcasts, som ifølge kanalchef i øjeblikket rummer begrænset kommercielt potentiale. Det er dog ikke utænkeligt, at fremtiden kan byde på yderligere satsning på lydmediet.
![Podcasts om NBA har været succesfulde hos TV 2 Sport. | Foto: Mark J. Terrill/AP/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12566079.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20279046143029-1920x1081we.jpg)
I 2016 lancerede TV 2 Sport sin første podcast. Den handlede om den amerikanske basketliga NBA, og den var en prøveballon, lød det dengang fra redaktionschef Kristian Hylgaard, som i dag er kanalchef. Planen var dog, at alle stationens kernerettigheder på sigt skulle have en podcast.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2 tester videre med podcasts og føjer ny til familien
For abonnenter