Loud inviterer eksterne producenter til at levere indhold med podcasts i centrum
Sport, sex, klima og satire er nogle af de temaer, Loud vil stå stærkere på i programfladen, og som kanalen nu efterlyser eksterne kræfters bud på.Podcastredaktør vil ikke sætte beløb på, hvor meget der er afsat til programindkøb, men understreger, at "det er en stor ting for os".
![Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12561307.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20201005-135103-4-1920x1079we.jpg)
Producenter af podcasts og radioprogrammer kan få del i Louds programbudget. Onsdag igangsætter radiokanalen således et forløb, der skal munde ud i levering af nyt indhold fra eksterne parter.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Loud får ny direktør og formand
For abonnenter