Loud inviterer eksterne producenter til at levere indhold med podcasts i centrum

Sport, sex, klima og satire er nogle af de temaer, Loud vil stå stærkere på i programfladen, og som kanalen nu efterlyser eksterne kræfters bud på.Podcastredaktør vil ikke sætte beløb på, hvor meget der er afsat til programindkøb, men understreger, at "det er en stor ting for os".
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Producenter af podcasts og radioprogrammer kan få del i Louds programbudget. Onsdag igangsætter radiokanalen således et forløb, der skal munde ud i levering af nyt indhold fra eksterne parter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu