Lyttertallet hos P4 stiger – det samme gør antallet af yngre lyttere
Med programmer som bl.a. "Mads og Monopolet" favner P4 en bredere målgruppe end hidtil, hvor vægtskålen i højere grad skal henvende sig ungt, lyder det fra radiochef. "Vi skal hele tiden sørge for, at der er noget, der appellerer til unge," siger kanalredaktør.
![Foto: MICHAEL BO RASMUSSEN](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12549498.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7d4l3hblf9wumhplmon.jpg)
Det er færre og færre minutter, der bliver brugt på at lytte til traditionel flow-radio, og i stedet for kaster flere sig over andre tilbud som eksempelvis podcast. Men noget tyder på, at DR's regionale radiokanal P4 ikke oplever de store udfordringer med netop den udvikling endnu.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.