Jysk Fynske og Radio4 retter fokus mod forebyggelse af sexisme: "Vi skal flytte os yderligere"
Selvom sexisme-debatten ikke har ført til et hav af konkrete sager hos Jysk Fynske Medier eller Radio4, har debatten alligevel givet et skærpet blik på forebyggelse hos de to mediehuse. For Radio4 falder debatten sammen med radiokanalens første medarbejdertrivselsundersøgelse.
![Hos Jysk Fynske Medier skærpen den seneste tids debat fokus på sexisme, siger adm. direktør, Jesper Rosener. | Foto: Michael Bager/Fynske Medier/Jysk Fynske Medier.](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12444203.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7ciwgu0xyz91g60ii4cu.jpg)
Den seneste tids debat om sexisme i mediebranchen har rettet det kritiske lys mod bl.a. Ekstra Bladet, TV 2 og DR. Men debatten, som blev skudt i gang af tv-vært Sofie Linde ved årets Zulu Comedy Galla, er også nået til Jysk Fynske Medier.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.