Sundhedsstyrelsen forsvarer fordeling af annoncemidler
Mediebehovet har ændret sig under coronasituationen, og derfor blev nogle kanaler fravalgt og tilvalgt undervejs, lyder det fra Sundhedsstyrelsen efter kritik af medieinvesteringer.
![Foto: Aleksander Klug/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12184399.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20200505-133553-1-1920x1080we.jpg)
Langt de fleste danskere kender til de tiltag, som myndigheder har sat i verden for at forhindre spredning af coronavirus, og det viser, at kommunikationen er lykkedes. Sådan lyder det fra Sundhedsstyrelsen i et svar til Folketingets Kulturudvalg.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.