Loud-ejer har "tyrkertro" på at indholdet med tiden trækker målgruppen til

Radio Louds hovedejer Radio Diablo med adm. direktør Martin Larsen i spidsen tager de første ugers lave lyttermålinger med ophøjet ro. "Hvis du ikke har en tidshorisont i tingene, får du aldrig en succes, for så handler du i panik," siger han.
Radio Louds studie på Christianshavn. | Foto: Loud PR
Radio Louds studie på Christianshavn. | Foto: Loud PR

Den nye ungdomsradio Loud, der gik i luften 1. april med en nødsendeplan midt i coronakarantænen, har de første to hele uger haft henholdsvis 0 og 15.000 lyttere på DAB-frekvensen ifølge Kantar Gallups radiometer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu