Loud-ejer har "tyrkertro" på at indholdet med tiden trækker målgruppen til
Radio Louds hovedejer Radio Diablo med adm. direktør Martin Larsen i spidsen tager de første ugers lave lyttermålinger med ophøjet ro. "Hvis du ikke har en tidshorisont i tingene, får du aldrig en succes, for så handler du i panik," siger han.
![Radio Louds studie på Christianshavn. | Foto: Loud PR](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12090024.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7a8s596n4ia17e71g91x.jpg)
Den nye ungdomsradio Loud, der gik i luften 1. april med en nødsendeplan midt i coronakarantænen, har de første to hele uger haft henholdsvis 0 og 15.000 lyttere på DAB-frekvensen ifølge Kantar Gallups radiometer.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Radio Loud nåede 15.000 lyttere i sidste uge
For abonnenter