Nordjyske står uden for FM4-konsortium: Vi har andre prioriteter

Hovedparten af de regionale mediehuse vil gå sammen om at byde på FM4. Nordjyske Medier har som en af de få valgt at stå uden for, men det handler om timing og ikke projektets indhold, siger adm. direktør.
Morten Vinther Jensen, adm. direktør, Nordjyske Medier. | Foto: PR/Nordjyske Medier
Morten Vinther Jensen, adm. direktør, Nordjyske Medier. | Foto: PR/Nordjyske Medier

Når den næste sendetilladelse til taleradioen på FM4 skal uddeles, bliver det med et næsten komplet hold af bejlere fra provinsen blandt ansøgerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu