Radio24syv og Berlingske Media barsler med nyt selskab
Berlingske Media breder sig længere ind over radio- og lydmarkedet i Danmark og vil med et nyt selskab forsøge at tage en bid af det voksende podcastmarked.
![Jørgen Ramskov, adm. direktør og ansv. chefredaktør, Radio24syv. | Foto: Ritzau Scanpix/Ólafur Steinar Gestsson](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10356690.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20170227-122850-A-1669x1000we.jpg)
Podcast går som varmt brød hos lyttere, og det skal der slås mønt på.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Få overblikket over Berlingskes strategiske kursskifte
For abonnenter