Radio24syv og Berlingske Media barsler med nyt selskab

Berlingske Media breder sig længere ind over radio- og lydmarkedet i Danmark og vil med et nyt selskab forsøge at tage en bid af det voksende podcastmarked.
Jørgen Ramskov, adm. direktør og ansv. chefredaktør, Radio24syv. | Foto: Ritzau Scanpix/Ólafur Steinar Gestsson
Jørgen Ramskov, adm. direktør og ansv. chefredaktør, Radio24syv. | Foto: Ritzau Scanpix/Ólafur Steinar Gestsson

Podcast går som varmt brød hos lyttere, og det skal der slås mønt på.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu