Coop neddrosler reklametryk for at afbøde afgift
Coop har allerede neddroslet antallet af husstandsomdelte reklametryksager med ca. 20 pct. de senere år, men udsender stadig 4-5 mio. om ugen. Koncernen forventer, at 'neutralisere' reklameafgift i 2015.
Den kommende reklameafgift på trykte husstandsomdelte reklamer vil lægge et yderligt pres på det i forvejen skrøbelige print annoncemarked, frygter medie- og reklamebranchen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
North Media overvejer EU-sag om reklameafgift
For abonnenter
Regeringen går efter sommer-udrulning af reklameafgift
For abonnenter