Strix TV har fået blod på reklame-tanden
Tv-producenten Strix skridt ind på reklamemarkedet er kommet godt fra start, melder selskabet. Forventningen er en omsætning på fem mio. kr. i år, og mindst det dobbelte om tre år.
![Tina Hueg](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6806908.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Tina%2520Hueg.jpg)
Strix TV's nye særlige kommercielle afdeling blev sat i verden i 2013 for at producere image- og reklamefilm og etablere brand channels for virksomheder.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Strix lever godt uden Robinson
For abonnenter