IUM knopskyder med egen RTB-afdeling
![Julie Meyer Memborg](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6017277.ece/ALTERNATES/schema-16_9/julie%2520meyer.jpg)
IUM Danmark skal spille en central europæisk rolle i udrulning af et nyt brand inden for koncernen, Cadreon, der opererer inden for RTB, Real Time Bidding.
Bureauet hat hentet Julie Meyer Memborg hos Specific Media. Hun får titel af Head of Programmatic Buying.
Den danske afdeling af Cadreon skal fungere som knudepunkt for de nordiske lande samt flere andre europæiske markeder og Mellemøsten.
"Jeg har arbejdet med RTB siden starten for over to år siden. Jeg ser frem til at udvikle IUM's tilgang til Programmatic Buying, ikke bare i Norden men også på de udvalgte europæiske markedet og i Mellemøsten," siger Julie Meyer Memborg til BureauBiz.
Cadreon bliver en afdeling i bureauet. Ud over Julie Meyer Memborg er der hyret tre nye medarbejdere og en fjerde er på vej
Cadreons ekspansion startede i UK i 2011 og er siden udvidet til andre markeder, som Tyskland, Holland, Frankrig, Belgien og senest Italien.
Cadreon er et sæt af værktøjer, der muliggør og optimerer indkøb via RTB - Real Time Bidding.
Relaterede artikler
Salget spurter frem på bannerbørser
For abonnenter
Instagram's video-offensiv var en mavepuster
For abonnenter
Bureau: Mobilannoncering har været for robotagtig
For abonnenter