Kommunikationsbureauet Lead tog hop på omsætning og antal medarbejdere i 2021
Lead Agency kom ud af sidste år med et overskud på 4,4 mio. kr. efter skat, mens salget er vokset til det højeste niveau i bureauets levetid.
![Partnergruppen i Lead. Fra venstre Amalie Gaardbo, Barbara Saitta Bregendal, Peter Albæk, Lars Volle, Søren Kaster, Farshad Shirmohammadi, Eva Svavars og Anita Baun Hørdum | Foto: Rune Lundø/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13767180.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7jv089ie9erxea31ik0.jpg)
2021 var et godt år for det københavnske kommunikationsbureau Lead Agency, der i sit årsregnskab for sidste år kunne præsenterer stigninger på top- og bundlinjen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.