Kviklånslov spænder ben for storbankers markedsføring: "Det er i særdeleshed en udfordring"

Jyske Bank og Danske Bank stiller sig efter revideringen af den såkaldte kviklånslov fortsat kritiske overfor lovens indretning. "Vi er stadigvæk uforstående overfor, at spilfirmaer kan annoncere løs, men at vi ikke kan," lyder det fra Jyske Bank.
Foto: Nikolaj Skydsgaard/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Nikolaj Skydsgaard/Reuters/Ritzau Scanpix

Ændringen i den lov, der skal gøre op med de såkaldte kviklån, som et flertal på Chrisitansborg blev enige om tidligere på ugen, er godt nyt for idrætsklubber og -foreninger. Bankerne er dog fortsat kritiske. Det giver store udfordringer, når det kommer til markedsføring, lyder det.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu