Kviklånslov spænder ben for storbankers markedsføring: "Det er i særdeleshed en udfordring"
Jyske Bank og Danske Bank stiller sig efter revideringen af den såkaldte kviklånslov fortsat kritiske overfor lovens indretning. "Vi er stadigvæk uforstående overfor, at spilfirmaer kan annoncere løs, men at vi ikke kan," lyder det fra Jyske Bank.
![Foto: Nikolaj Skydsgaard/Reuters/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12702481.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20200225-144214-6-1920x1080we.jpg)
Ændringen i den lov, der skal gøre op med de såkaldte kviklån, som et flertal på Chrisitansborg blev enige om tidligere på ugen, er godt nyt for idrætsklubber og -foreninger. Bankerne er dog fortsat kritiske. Det giver store udfordringer, når det kommer til markedsføring, lyder det.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.