Kreakom nedsætter arbejdsgruppe med fokus på sexisme
En arbejdsgruppe nedsat af Kreativitet & Kommunikation skal se på sexisme i bureaubranchen. En række andre aktører har iværksat undersøgelser eller andre tiltag for at komme problemet til livs.
![Tine Aurvig-Huggenberger, direktør, Kreativitet & Kommunikation. | Foto: PR/Kreativitet & Kommunikation](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12436478.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7cgsuojv2ntm6ldrbzn.jpg)
Kreativitet & Kommunikation, der er brancheorganisation for bl.a. reklame- og mediebureauer, nedsætter en arbejdsgruppe bestående af fire kvinder til at komme med forslag til bekæmpelse af sexisme, skriver Markedsføring. Initiativet til arbejdsgruppen kommer i lyset af den seneste tids debat om sexisme i mediebranchen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.