Brancheorganisation underskriver EU-kodeks i kamp mod fake news

Brancheorganisationen Kreativitet & Kommunikation tilslutter sig nu det fælleseuropæiske kodeks, der handler om at bekæmpe spredning af falske nyheder og disinformation.
Foto: PR/Kreativitet & Kommunikation
Foto: PR/Kreativitet & Kommunikation

Det frivillige europæiske brancheinitiativ "Code of practice on disinformation" får nu også tilslutning fra brancheorganisationen Kreativitet & Kommunikation, der har underskrevet kodekset, som Europa-Kommissionen står bag. Det skriver organisationen i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu