550 ansatte i mediebureau går kollektivt ned i løn frem til nytår
I håbet om at være rustet til at kunne investere og gribe kommercielle muligheder på den anden side af coronakrisen skærer mediebureauet Dentsu Aegis Network i Danmark ca. 15 pct. af omkostningerne. "Den nedgang, vi ser i annonceringen nu, bliver ikke midlertidig," lyder det fra adm. direktør.
![Foto: Issei Kato/Reuters/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12079804.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20120712-112135-4-1920x1078we%2520(1).jpg)
Udbredelsen af covid-19 har fået mange annoncører til at gå i bakgear, og det kan mærkes i mediebureauet Dentsu Aegis Networks danske forretning. Ifølge adm. direktør Ulrik Petersen ser bureauet ind i et omsætningsfald på 20-30 pct. for april.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.