GroupM: "Vi har ikke leveret den øgede grad af transparens, annoncørerne forventer"

Mediebureaugruppen GroupM erkender, at bureauerne kunne have gjort mere for at give annoncører gennemsigtighed i medieindkøbet, efter Dansk Annoncørforning har sat fokus på risikoen for interessekonflikter i samarbejdet med bureauer.
Foto: PR/GroupM
Foto: PR/GroupM

Da Dansk Annoncørforening i februar præsenterede et whitepaper, pustede det nyt liv til debatten om transparens i det digitale medieindkøb herhjemme. Det skriver Dansk Markedsføring i dag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu