GroupM: "Vi har ikke leveret den øgede grad af transparens, annoncørerne forventer"
Mediebureaugruppen GroupM erkender, at bureauerne kunne have gjort mere for at give annoncører gennemsigtighed i medieindkøbet, efter Dansk Annoncørforning har sat fokus på risikoen for interessekonflikter i samarbejdet med bureauer.
![Foto: PR/GroupM](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article9697278.ece/ALTERNATES/schema-16_9/jonas_h.jpg)
Da Dansk Annoncørforening i februar præsenterede et whitepaper, pustede det nyt liv til debatten om transparens i det digitale medieindkøb herhjemme. Det skriver Dansk Markedsføring i dag.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
GroupM og OMG føjede flere navne til kundelisten
For abonnenter