"Vi har skullet vænne os til, at indholdet blev lidt mere kritisk"

Digitale kanaler står for langt hovedparten af DFDS' markedsføringsaktiviteter, hvor native annoncering sammen med partnerskaber har fået mere og mere fokus i Danmark.
Foto: PR/DFDS
Foto: PR/DFDS
STEN LØCK, freelance journalist

Spørger man DFDS om, hvilke medier man vil gøre brug af i fremtiden, er svaret ikke så enkelt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu