Omnicom søsætter tredje bureaugren i Danmark
Et nyt bureau med fokus på udnyttelse af data og teknologi bliver det tredje bureaubrand i Omnicom Media Groups danske portefølje. Hearts & Science, der er etableret flere andre lande, får chef hentet internt.
![Jørgen Dueholm (tv), Peter Loell (th) og Alexander Witt (midt) udgør ledelsen i Omnicom Media Groups nye marketingbureau, Hearts & Science. | Foto: PR](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10649888.ece/ALTERNATES/schema-16_9/BW.jpg)
Omnicom Media Group får endnu ben at stå på og udvider med bureauet Hearts & Science, der skal hjælpe kunderne med at kickstarte brugen af data og teknologi til at forbedre marketingindsatsen. Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.