"Vi er nødt til at finde ud af, hvad vi gør, når printkanalen svinder ind"

Som stor avisannoncør begræder Albatros Travel printmediernes tilbagegang og mener stadig, at avisernes onlinetilbud mangler en velfungerende annoncemodel, der kan matche.
Sydafrika er en af Albatros Travels destinationer | Foto: PR/Albatros Travel
Sydafrika er en af Albatros Travels destinationer | Foto: PR/Albatros Travel
STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST

"Vores produkt performer bedst på print."

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu