"Vi er nødt til at finde ud af, hvad vi gør, når printkanalen svinder ind"
Som stor avisannoncør begræder Albatros Travel printmediernes tilbagegang og mener stadig, at avisernes onlinetilbud mangler en velfungerende annoncemodel, der kan matche.
![Sydafrika er en af Albatros Travels destinationer | Foto: PR/Albatros Travel](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10611870.ece/ALTERNATES/schema-16_9/sydafrika.jpg)
STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST
"Vores produkt performer bedst på print."
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
TV 2 afprøver nye reklamepauser under ishockey-VM
For abonnenter