SAS har skåret ned på årsaftalerne: Vi ønsker at stå frit
SAS har gjort sit marketingbudget dynamisk, så det både kan gå op og ned i løbet af året. Det betyder bl.a., at selskabet kun i meget begrænset omfang indgår årsaftaler med medierne, fortæller marketingchef.
![”Vi har både et budget og vi har et stort omkostningsfokus. Men i modsætning til tidligere, så er budgettet mere vejledende. Det er et udgangspunkt,” siger marketingdirektør i SAS, Kenneth Christiansen. | Foto: PR/SAS](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10172998.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Kenneth%2520Christiansen.jpg)
Finn Graversen
Kenneth Christiansen er som marketingchef for SAS i Danmark fri for noget, som en del marketingdirektører sikkert også gerne var: budgettets snærende bånd.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.