Printmedier fylder godt i Coop-kæders markedsføring
Markedsføringen er først og fremmest taktisk fokuseret i Coop, en af landets største dagligvarekæder. Det giver plads til print-medier i form af både dagblade og tilbudsaviser, der fortsat er et uundværligt medie for at nå kunderne.
![”Når Coop har overvejelser om hvor mange kæder, man skal stå bag, så giver det ikke mening at investere i langsigtede brandingaktiviteter,” siger Pia Niemann. | Foto: PR / Coop](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10155326.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Pia%2520Niemann.jpg)
Finn Graversen
[fakta]Over 70 pct. af danskerne læser tilbudsaviser. Heraf sker 25 pct. af læsningen på digitale platforme – resten på papir. Og 35 pct. bruger tilbudsavisen aktivt til at ’jagte’ ugens tilbud.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
VM-slutrunde rammer næste års budget for Carlsberg
For abonnenter