Printmedier fylder godt i Coop-kæders markedsføring

Markedsføringen er først og fremmest taktisk fokuseret i Coop, en af landets største dagligvarekæder. Det giver plads til print-medier i form af både dagblade og tilbudsaviser, der fortsat er et uundværligt medie for at nå kunderne.
”Når Coop har overvejelser om hvor mange kæder, man skal stå bag, så giver det ikke mening at investere i langsigtede brandingaktiviteter,” siger Pia Niemann. | Foto: PR / Coop
”Når Coop har overvejelser om hvor mange kæder, man skal stå bag, så giver det ikke mening at investere i langsigtede brandingaktiviteter,” siger Pia Niemann. | Foto: PR / Coop
Finn Graversen

[fakta]Over 70 pct. af danskerne læser tilbudsaviser. Heraf sker 25 pct. af læsningen på digitale platforme – resten på papir. Og 35 pct. bruger tilbudsavisen aktivt til at ’jagte’  ugens tilbud.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu