Briefing: Ugen i mediebranchen
TV 2 fortsatte reklamevækst i tredje kvartal, Loud var omdrejningspunkt på samråd, og Gyldendal købte streamingpartnere ud. Vi har været vidt omkring i Mediedanmark i ugens løb - få overblikket her.
![Kulturminister Ane Halsboe-Jørgensen var i samråd om Loud i ugens løb | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13407332.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7i5epo08h87ic4at21j.jpg)
Endnu en hed nyhedsuge er ved at gå på hæld, og har du brug for at få opfrisket, hvad uge 43 havde at byde på, kan du med fordel læse koncentratet af verdens gang i Mediedanmark her.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.