"Vi er blevet glade for vores beslutning om selv at ville eje vores platforme"

Gyldendals uddannelsesområde har hentet både større indtjening og omsætning i første halvår af 2021, mens der stadig bliver skruet op for trykket på de digitale vækstben i og uden for den klassiske forlagsforretning.
Hanne Salomonsen har siden 2012 været direktør for Gyldendal Uddannelse, ligesom hun sidder i direktionen i Gyldendal sammen med adm. direktør Morten Hesseldahl. | Foto: PR/Gyldendal
Hanne Salomonsen har siden 2012 været direktør for Gyldendal Uddannelse, ligesom hun sidder i direktionen i Gyldendal sammen med adm. direktør Morten Hesseldahl. | Foto: PR/Gyldendal

Der skal helst være vækst i en forretning, for at den skal være rigtigt sjov at drive. Sådan har Hanne Salomonsen det i hvert fald. Hun er direktør for Gyldendal Uddannelse, der er det store forlagshus' samlede forretningsområde for både uddannelsesforlag og tilstødende forretningsforgreninger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu