40 nyansættelser skal sætte skub i Lindhardt og Ringhofs digitale fremstød

Danmarks næststørste forlag har vokseværk og vil især lade forretningens digitale grene vokse sig stærkere i udlandet. I alt skal der over de næste par år udvides med mindst 40 nyansættelser i både den digitale og trykte del af forretningen. Målet er at kunne runde 100.000 digitale udgivelser i 2021, fortæller direktør.
Lars Boesgaard, adm. direktør for Lindhardt og Ringhof, vil udvide medarbejderstaben med mindst 40 nyansættelser. | Foto: PR/Lindhardt og Ringhof
Lars Boesgaard, adm. direktør for Lindhardt og Ringhof, vil udvide medarbejderstaben med mindst 40 nyansættelser. | Foto: PR/Lindhardt og Ringhof

"Kun ved nytænkning og stadig tilgang af nye aktiviteter undgås stilstand, som i vor tid er ensbetydende med tilbagegang," skulle Mærsk Mc-Kinney Møller have udtalt i 1980'erne. Og det er tilsyneladende en forretningstilgang, Lindhardt og Ringhofs øverste chef, Lars Boesgaard, deler.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu