40 nyansættelser skal sætte skub i Lindhardt og Ringhofs digitale fremstød
Danmarks næststørste forlag har vokseværk og vil især lade forretningens digitale grene vokse sig stærkere i udlandet. I alt skal der over de næste par år udvides med mindst 40 nyansættelser i både den digitale og trykte del af forretningen. Målet er at kunne runde 100.000 digitale udgivelser i 2021, fortæller direktør.
![Lars Boesgaard, adm. direktør for Lindhardt og Ringhof, vil udvide medarbejderstaben med mindst 40 nyansættelser. | Foto: PR/Lindhardt og Ringhof](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12414969.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7cc8vz8r2me17t4b97mu.jpg)
"Kun ved nytænkning og stadig tilgang af nye aktiviteter undgås stilstand, som i vor tid er ensbetydende med tilbagegang," skulle Mærsk Mc-Kinney Møller have udtalt i 1980'erne. Og det er tilsyneladende en forretningstilgang, Lindhardt og Ringhofs øverste chef, Lars Boesgaard, deler.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.