"Skrækscenariet er, hvis Amazon går bredt ind i markederne med både papirbøger og streaming og dumper priserne"
Det digitale forlag Saga skal bane vejen for Lindhardt og Ringhofs fremtidige vækst ved at lægge skinner ud til det globale marked. Forlaget investerer tungt i digitalisering også i lande, hvor efterspørgslen er begrænset. Ambitionen er at stå klar, når og hvis det digitale tigerspring kommer. Men satset er ikke uden risici.
![Foto: Screenshot](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11940343.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc799ptm76v84zstne5s9.jpg)
Lindhardt og Ringhofs digitale forgrening Saga har på ganske kort tid indgået aftaler med 300 distributører i 25 lande. De nye markeder skal aflejre sig på toplinjen for Lindhardt og Ringhof uden om det flade danske bogmarked.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Gyldendal sælger nu flere bøger digitalt end på print
For abonnenter