Nye boller på suppen hos Gyldendal - indleder sit første kommercielle partnerskab
Danmarks største forlag indgår samarbejde med bilbrandet Mercedes-Benz, der udmønter sig i en kommerciel bogudgivelse og tilhørende podcast.
![Foto: Emma Sejersen](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11840277.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc78hh3nts3b611slk3avw.jpg)
Forlaget Gyldendal træder nye spor i jagten på at øge indtjeningen. Udgiverhuset har indgået et nyt samarbejde med Prxjects, der er en del af Mercedes-Benz, som indebærer, at forlaget udgiver en podcast og en bog udviklet i samarbejde med bilbrandet. Det oplyser parterne i en meddelelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.