Nye boller på suppen hos Gyldendal - indleder sit første kommercielle partnerskab

Danmarks største forlag indgår samarbejde med bilbrandet Mercedes-Benz, der udmønter sig i en kommerciel bogudgivelse og tilhørende podcast.
Foto: Emma Sejersen
Foto: Emma Sejersen

Forlaget Gyldendal træder nye spor i jagten på at øge indtjeningen. Udgiverhuset har indgået et nyt samarbejde med Prxjects, der er en del af Mercedes-Benz, som indebærer, at forlaget udgiver en podcast og en bog udviklet i samarbejde med bilbrandet. Det oplyser parterne i en meddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu