Forlaget Modtryk: "Man må jo satse lidt, ellers kan man ikke udvikle sig"
Forlagene i midten: Krimien har domineret Modtryks udgivelser i mange år. Men for 10 år siden trådte Modtryk for alvor ind på børnebogsmarkedet, og det viste sig at blive en god forretning. Nye sats er vejen frem, mener direktør.
![1. april 2019 tiltrådte Malene Schioldan som ny direktør for forlaget Modtryk.. | Foto: Stine Rasmussen/JPA](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11754550.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc77yjp2mljtc19xmdro4n.jpg)
af IBEN SCHMIDT
Modtryk har formået at placere sig lige under de største i forlagsbranchen. Det er blandt andet sket ved, at timing, krimier og et sats på børnebøger er kommet Modtryk til gode gennem årene, fortæller direktør Malene Schioldan.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Børnebogsforlag opkøber konkurrent
For abonnenter
Forlag bygger hegn om selvstændigheden i presset marked
For abonnenter