Chefredaktør: Avisen Danmark fik for lidt opmærksomhed

Sommer 7'eren: Peter Orry, adm. chefredaktør hos Jysk Fynske Medier, mener, at koncernens nye avis fik for lidt opmærksomhed, mens Anders Krab-Johansens skifte til Berlingske var forårets mest opsigtsvækkende jobskifte.
Peter Orry, adm. chefredaktør, Jysk Fynske Medier | Foto: PR/Jysk Fynske Medier
Peter Orry, adm. chefredaktør, Jysk Fynske Medier | Foto: PR/Jysk Fynske Medier
BESVARET AF PETER ORRY, ADM. CHEFREDAKTØR, JYSK FYNSKE MEDIER

[fakta]

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu