Briefing: Ugen i mediebranchen
Public service udvalget barslede med rapport, Berlingske landede aftale med Metroxpress og USA's medier fik en næse - og en ny præsident. MediaWatch ser tilbage på ugen.
![Foto: Jens Dresling/Polfoto](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article9145612.ece/ALTERNATES/schema-16_9/mette%2520maix%2520berlingske.jpg)
Det går stærkt i mediebranchen for tiden, og denne uge var ingen undtagelse. Her får du en opsummering af højdepunkterne op til weekenden.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Berlingske-boss forventer sorte tal i BTMX i år 1
For abonnenter
TV 2-regioner er rystet over generationskløft
For abonnenter