Tom Jensen: Mediernes grædekoner må tørre øjnene
Mediernes nutid og fremtid bliver talt for meget ned, også når det gælder den trykte avis, mener chefredaktør for Berlingske, der netop har relanceret.
![Tom Jensen, chefredaktør, Berlingske. | Foto: Søren Bidstrup/Polfoto](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8979373.ece/ALTERNATES/schema-16_9/POLFOTO_54825560.jpg)
Berlingske søsætter i dag en relanceret udgave af sin printavis, der sejler ud for at vinde markedsandele, læsere og abonnenter på tværs af platforme.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Nyt Berlingske har mindre slips og mere kultur
For abonnenter
Citatbarometer: Politiken generobrer førstepladsen
For abonnenter