Briefing: Ugen i mediebranchen
Ejendomsmæglere vil skrue ned for printannoncerne, Viaplay udvider til tre nye lande, og flere internationale spillere fremviste vidt forskellige regnskabstal. MediaWatch ser tilbage på ugen.
![Foto: Christian Klindt Sølbeck/Polfoto](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8520288.ece/ALTERNATES/schema-16_9/EDW%2520Ejendomsm%25C3%25A6gler%2520Boliger.jpg)
Endnu en uge præget af en smule sommerstilhed lakker mod enden. MediaWatch giver dig overblikket over ugens nyheder i mediebranchen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Aviser frygter ikke udsigten til færre boligannoncer
For abonnenter