Annoncepengene siver fortsat fra britisk medie
Printannoncering fortsætter sin hastige tilbagegang hos selskabet bag Daily Mail.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5245029.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Mail%2520online%25203.jpg)
Den britiske medievirksomhed Daily Mail and General Trust (DMGT), der, som navnet antyder, udgiver blandt andet Daily Mail, oplever fortsat nedgang i annoncemarkedet. Det fremgår af selskabets kvartalsrapport, der er blevet præsenteret i dag.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Færre deler og liker artikler på Facebook
For abonnenter