En publicistisk sværvægter stikker til søs
Per Westergård stoppede i slutningen af april som chef for Fyens Stiftstidende og som koordinerende chefredaktør i Jysk Fynske Medier. MediaWatch tegner et portræt af chefredaktøren med hang til løsningsorienteret journalistik – og bølgeskvulp i fritiden.
![Per Westergård, tidl. chefredaktør, Fyens Stiftstidende | Foto: PR/Jysk Fynske Medier](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8619223.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Capture%2520One%2520Session6323.jpg)
af MORTEN STEEN
Kaptajnen har forladt broen. Skipperen har rebet sejlene for sidste gang. En ny mand ved roret … Det er nemt at forfalde til maritime klicheer, når man skal beskrive Per Westergårds afgang som chefredaktør for Fyens Stiftstidende og koordinerende chefredaktør i Jyske Fynske Medier.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Briefing: Ugens gang i mediebranchen
For abonnenter
Chefredaktør tiltræder på ryggen af besparelser
For abonnenter
Besparelser skal sikre Jysk Fynskes økonomiske muskler
For abonnenter